I dag hoppas jag

...att den konflikt som blossade upp på själva valborgsmässoafton får en lösning. Problemet är att jag snart inte är sugen på att lösa konflikter, utan är betydligt mer sugen på att kasta in handduken.
 
Det finns faktiskt bara ett enda krux med detta - mina tre barn...som förtjänar att få tillbaka den sommarstuga som de älskade i en miljö där de har massor av vänner och otroligt många fina minnen.
 
Det som stör mig mest är att för varje dag som slösas bort eller strulas bort dröjer det minst en dag till innan vi har ett nytt hus plats att flytta in i och njuta av! Den dagen är kanske inte ett dugg viktig för andra, men för mig är den superviktig!!!!!! Från början hade vi som mål att lämna in bygglov senast sista januari, sedan senast sista februari, sedan sista mars och nu sa vi att det får absolut inte bli maj innan bygglovet lämnas in...men redan nu tickar dagarna i maj...
 
1 Angelsiöö:

skriven

Låter inte alls kul. Vad är det för komflikt? Stå på dig. Det läser sig. Ibland tar saker och ting bara lite längre tid.
/Linda

Svar: En dag kanske jag berättar om konflikten, men inte just nu...hoppas istället kunna lösa den utan att behöva dryfta den online.
Nya huset

Kommentera här: