Vad jag önskar

Vad jag önskar att vi hade ett bygglov beviljat (eller i alla fall inlämnat) så att vi kunde få drömma om att inreda huset. Dock har vi ju inge jättesummor att röra oss med eftersom försäkringspengarna för lösöret skall täcka en stor mängd grejer. Men om jag fick shoppa loss på Ellos så skulle jag köpa dessa grejer (och säkert några till):
En pinnsoffa:
 
Fina metallstolar till lillstugans altan:
 
 
 
 Vad tror ni...skall jag börja shoppa redan nu?
 
 
1 jockeochangelicashus.blogg.se:

skriven

Ååh den där soffan! Vill också ha den!

Svar: Visst är den fin! Undra om man kan önska sig den i födelsedagspresent?
Trebarnsmamman

2 jockeochangelicashus.blogg.se:

skriven

Sååå fin!! Ja! Eller i inflyttningspresent:)

Svar: Kanske i inflyttningspresent för er, men knappast för oss...den lär ju ha hunnit gå ur sortimentet tills dess :(
Trebarnsmamman

Kommentera här: