Att drömma...

...men inte veta om drömmarna slår in...är en sådan där konstig känsla. Jag är verkligen inte en person med bra tålamod. Jag vill ha resultat nu. Ändå hävdar min man att jag är grymt envis och aldrig ger upp. Men nu är det i alla fall så;
* att jag vill ha en lagfart i min hand 
* jag vill få bygglovet inlämnat
* jag vill få bygglovet godkännt
Detta kan som snabbast gå på ca 6 veckor från nu...och jag håller på att bli tokig. Jag orkar inte vänta en enda dag till.
Att det dessutom är piss-jobbigt på jobbet just nu gör inte att tålamodet och humöret är bättre. Dock är jag tacksam att det inte är runt mig det jobbiga på jobbet kretsar. Men det är jobbigt ändå...för på en liten arbetsplats blir alla drabbade.
 
Tålamod, tålamod...ge mig lite tålamod...eller ändå hellre, snälla låt allt flyta på snabbt och smidigt! Låt mig ha lagfarten och bygglovet i min hand snart, snart....
 
 
1 Nina & co:

skriven

Vännen! Snart. Jag förstår att det är frustrerande att inte komma framåt men snart är ni där!
Hoppas det blir bättre på jobbet snart. Kram!

Svar: Jo, snart är vi kanske där. Jag är bara så evinnerligt trött och leds på att vänta :) Du känner ju mig, tålamod är inte min grej...
Trebarnsmamman

Kommentera här: